Basis.VeranstaltungsAssistentVeranstaltungAngelegt History

Hide minor edits - Show changes to output

 
 
December 06, 2010, at 02:24 PM by whybrew -
Changed line 8 from:
Simply click on !!!Additional data!!!.
to:
Simply click on '''Additional data'''.
 
 
December 03, 2010, at 06:36 PM by whybrew -
Changed line 7 from:
You can now enter additional data to round out your course (reference and link lists, descriptions of the individual session dates, etc.). That is indeed optional and can be done later; however, since you are already working on it, do not put it off until tomorrow.
to:
You can now enter additional data to round out your course (reference and link lists, descriptions of the individual session dates, etc.). That is indeed optional and can be done later; but since you are already working on it, do not put it off until tomorrow.
 
 
December 03, 2010, at 06:34 PM by whybrew -
Changed line 7 from:
You can now enter additional data to round out your course (reference and link lists, descriptions of the individual session dates, etc.). That is indeed optional and can be doen later; however, since you are already working on it, do not put it off until tomorrow.
to:
You can now enter additional data to round out your course (reference and link lists, descriptions of the individual session dates, etc.). That is indeed optional and can be done later; however, since you are already working on it, do not put it off until tomorrow.
 
 
October 22, 2010, at 10:29 AM by whybrew -
Changed lines 1-4 from:
!!!Ihre neue Veranstaltung wurde angelegt!

Das war es eigentlich schon! Gar nicht so schwer, oder? Ihre Veranstaltung wurde nun gemäß Ihrer Angaben angelegt und in Stud.IP integriert. Sie sehen nun noch ein Feld, in denen Sie sehen, was ins System übertragen wurde. Das sieht ungefähr so aus:
to:
!!!Your new course has been set up!

That was really all there was to it! Really not that difficult, was it? Your course has now been set up according to your specifications and integrated in Stud.IP. Now you only see one field on which the information that was transferred into the system is displayed. It looks something like this:
Changed lines 7-8 from:
Sie können nun noch weitere Daten angeben, um Ihre Veranstaltung mehr auszugestalten (Literatur- und Linkliste, Beschreibungen von Sitzungsterminen u.ä.). Das ist zwar optional und lässt sich jederzeit nachholen; wenn Sie aber gerade schon dabei sind, verschieben Sie es doch nicht auf Morgen!
Klicken Sie einfach auf '''Weitere Daten'''.
to:
You can now enter additional data to round out your course (reference and link lists, descriptions of the individual session dates, etc.). That is indeed optional and can be doen later; however, since you are already working on it, do not put it off until tomorrow.
Simply click on !!!Additional data!!!.
Changed line 8 from:
Klicken Sie einfach auf Weitere Daten.
to:
Klicken Sie einfach auf '''Weitere Daten'''.
Added lines 1-8:
!!!Ihre neue Veranstaltung wurde angelegt!

Das war es eigentlich schon! Gar nicht so schwer, oder? Ihre Veranstaltung wurde nun gemäß Ihrer Angaben angelegt und in Stud.IP integriert. Sie sehen nun noch ein Feld, in denen Sie sehen, was ins System übertragen wurde. Das sieht ungefähr so aus:

Attach:va_fertig.gif

Sie können nun noch weitere Daten angeben, um Ihre Veranstaltung mehr auszugestalten (Literatur- und Linkliste, Beschreibungen von Sitzungsterminen u.ä.). Das ist zwar optional und lässt sich jederzeit nachholen; wenn Sie aber gerade schon dabei sind, verschieben Sie es doch nicht auf Morgen!
Klicken Sie einfach auf Weitere Daten.

 

 

Source: base help | Last change: December 06, 2010, at 02:24 PM, whybrew | Local view: Basis-Hilfe